קינוחים באמסטרדם!

נכון כשאומרים לכם על אמסטרדם אתם חושבים כמה היא יפה, מלאת נהרות וגשרים? מעולה, עכשיו תוסיפו לאותה מחשבה מלא, אבל מלא שוקולד! אנשים לא יודעים כמה שוקולד יש באמסטרדם..ואולי בגלל זה אחד הסרטונים הכי נצפים שלי בעמוד (שהגיע ל1.4 מיליון צפיות) הביא בשורה ללא מעט גולשים על הדברים שווים ביותר באמסטרדם. אז מוכנים? הנה ההמלצות שלי לאמסטרדם:

העוגיה הכי טעימה באמסטרדם

מדובר במקום שמוכר עוגיה אחת בלבד- והיא מושלמת. העוגיה רכה כל כך, נימוחה והמילוי פשוט נפלא! כל מי שטס לאמסטרדם אני ממליץ לו להגיע לשם. חשוב לדעת – כמעט תמיד תמצאו תור ארוך מחוץ למקום, אז אזרו בסבלנות כי מדובר בחוויה שלדעתי חייבים לטעום באמסטרדם.

המקום נקרא Van Stapele Koekmakerij והוא נמצא ב- Heisteeg 4, 1012 WC Amsterdam!

רשת ice bakery

מדובר ברשת בעלת עשרות סניפים באמסטרדם, כל סניף נראה אותו הדבר כמו הקודם והריח שנכנסים לתוך כל אחד כזה… אי אפשר להסביר אותו. בכל סניף מציעים קינוחים משוגעים נוטפי נוטלה, אוראו ומילקה! מאפינס אוראו, דואנטס מילקהֿ, צ׳ורוס, סופגניות מלאות נוטלה ואני רק יכול להמשיך. האמת שאכלתי כמעט בכל סניף שראיתי (ראיתי את זה כחובה לדווח לכם) וגיליתי שלא מעט סניפים מוכרים מוצרים יבשים או עם קרם שהצהיב ועבר זמנו. הסניף שאני מצאתי בו את המגוון הרחב (והטרי) ביותר היה בכיכר דאם המרכזית.

הציפ׳ס הכי מפורסם והטעים ביותר באמסטרדם

אי אפשר לפספס את כל החנויות שמוכרות צ'יפס באמסטרדם. לכל מקום שתלכו לא תוכלו שלא להריח את ריח הציפ'ס…אבל אם כבר משקיעים בקלוריות אז כדאי ללכת למקום הכי מפורסם באמסטרדם.רק שימו לב שיש תור ארוך רוב הזמן- אבל לדעתי שווה לחכות

המקום נקרא -manneken pis chips

הפאי תפוחים הכי מפורסם באמסטרדם

המקום מוכר את הפאי תפוחים הכי מפורסם באמסטרדם ולדעתי כל מי שאוהב תפוחים עם קינמון חייב להגיע לשם. הבצק הפריך עוטף את התפוחים המקורמלים בקינמון וכדי להנות עוד יותר.. זה מוגש עם קצפת ליד ☺החיסרון לדעתי- הקינוח מוגש קר ואני הייתי מעדיף שיגישו את זה חם.. אבל גם ככה זה טעים!

המקום נקרא – winkel 43

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *