פאי תפוחים במיקרו לסתיו!

כמה שאני אוהב את תקופת הסתיו שבאופן רשמי התחילה אתמול ב-1.10! עזבו שאני משוחד כי זה חודש היום הולדת שלי אבל בכל זאת.. בחו״ל זה מורגש הרבה יותר. מקומות נצבעים בצבעים שהעין האנושית לא מצליחה לקלוטמכתום, אדום, צהוב וצבעים שבחיים לא ראיתי! וכמובן שבחו״ל זה יותר מורגש כי הדלעת חוגגת והיא נמצאת בכל קינוח, משקה וריח שאתם רק חושבים עליו (ברמה של סבון לגוף בריח פמפקין שקניתי בטיול שלי למיאמי).

 

אז במיוחד לכבוד החודש הכי כתום ויפה שיש הכנתי עבורכם מתכון לפאי תפוחים במיקרו! כן במיקרו!!!

פאי תפוחים ידוע כקינוח לא פשוט להכנה עם הרבה שלבים והאמת? שהתוצאה לא נופלת ממושלמת. בכמה צעדים פשוטים וכמובן כמה מרכיבים תקבלו פאי תפוחים עם טוויסט (שמי שעוקב אחרי יודע שאני חייב טוויסט): המשקה החדש של בייליס!!! אייריש קרים בטעם פאי תפוחים. כי מה יותר מושלם משניהם ביחד?

את ההשראה למתכון לקחתי מהטיול האחרון שלי בוורמונט בארצות הברית, עשיתי טיול שלכת שהתחיל בניו יורק, עבר לוורמונט והמשיך עד שחציתי את גבול קנדה למונטיראול! שם הצבעים נראים כאילו מישהו עשה אותם בפוטשופ. הטיול בוורמונט היה כל כך מיוחדהגעתי למקומות שרק מקומיים מכירים, אותם מקומיים שמכינים במשך עשרות שנים את אותו המתכון ועבורם העסק שלהם זה מפעל חיים לכל דבר.

ביקרתי במקום שמייצר מייפל ממש מאפס ועושה גלידת מייפל עדינה וכל כך טעימה, אחרי זה ביקרתי במפעל של סיידר תפוחים עם מבחר ענקי של מאפים וקינוחים ואפילו זכיתי לטעום סיידר תפוחים טרי מהמפעל (אחד הדברים היותר טעימים שטעמתי).

אז בואו נסכם בזה שסתיו זה אהבה בלב שלי ותפוחים עוד יותר! אז בואו נצא לדרך במתכון הכי פשוט וטעים שאותי באופן אישי החזיר חזרה לוורמונט. וגם על הדרך משתף אותכם בכמה תמונות, ללא עריכה כי ככה זה שהטבע עורך עבורנו את המציאות:

 

מרכיבים:

1 תפוח מקולף חתוך לקוביות

2 כפות בייליס אייריש קרים בטעם פאי תפוחים

חצי כפית קינמון

25 גרם חמאה מומסת

3 כפות קמח

רבע כפית אבקת אפייה

הוראות הכנה:

  1. חותכים תפוח אחד לקוביות, מוסיפים קינמון ו- 1 כף בייליס פאי תפוחים ומכניסים למיקרו לחצי דקה (תלוי בעוצמת המיקרו שלכם.. עד שזה רך ונעים).
  2.  מוסיפים את החמאה, הקמח והאבקת אפייה ומערבבים.
  3. מכניסים למיקרו לדקה.
  4. וזהו! אני הוספתי כף בייליס אייריש קרים שזה עשה את הכל עוד יותר לח וספג את הכל בשניות

הכנתם? לא לשכוח לתייג אותי בסטורי ואעלה! 

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *